Duktiga mig (jag?) ♥

Först och främst vill jag säga godnatt. Min slutkörda kropp ska äntligen få några timmars vila efter en tuff dag i arbetslivet. ;) Jag har hunnit med en hel del sedan vi hördes sist... Tittat idol med Tove, samtidigt drack jag en kopp te. Den du! Men inte nog med det, samma stund som jag tittade på idol med Tove, drack en kopp te så chattade jag också på facebook med några friends of mine. Snacka om att ha koordinations- och koncentrationsförmåga! ;) Efter idol såg jag till att göra mina dagliga sit-ups och stretchövningar, höhö. Och sist men inte minst. Jag har gjort något som borde blivit gjort för länge sedan. Jag har smort alla mina skinnskor/stövlar. :D Poäng till mig!!! Eller vad säger ni? Men jag behöver fortfarande sova. Så vi får höres imorgon igen.
Sleep tight in the night, so you don't get bite!// Lyrics: Signe Gry. (Jag sa ju att jag var trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0