Elfsborg vs Talanglaget ♥

Haha, vilken fyndig rubrik eller hur? ;) Det var faktiskt en bra match. Men Elfsborg vann med 2-0 efter två orättvisa straffar. Jaja. Vi hade det mysigt på medan vi kikade, solen värmde gött, men när den väl försvann blev det direkt svinkallt. NU tittar jag och Tove på idol!!! WIIEE! Så jävla kul, men man får lite ont i hjärtat när det kommer in människor som verkligen inte kan sjunga, men av ngn andledning tror dem det. Och ibland tycker jag att juryn kan vara lite väl hårda...Men ibland behöver man kanske ngn som verkligen väcker en?
Efter idol ska pappa förhöra mig inför provet imorgon. Jag har verkligen inte pluggat tillräckligt, vilket inte är jättebra. Hoppas Olof (vår lärare) inte har gjort ett för svårt prov. ;P
Japp,japp. Här har ni bilder från matchen, enjoy:
hehe, tyckte denna bilden blev lite kul. titta bollen i högra hörnet. Haha


Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Teodormerethe

This is a very good site. Thank you.

2011-09-08 @ 13:15:47
URL: http://teodormerethe.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0