En snabbis bara!

Hejhopptopp!
Tänkte bara göra en snabb update här. Har sjukt bråttom, ska så fort som dettta inlägget är klart börja göra mig iordning. Jag har cirka tio minuter på mig... Yes. Idag är som sagt min första dag på min två veckors långa prao. Jag är faktiskt, hör och häpna, inte jätte nervös. Men det kommer väl antar jag. Aja. Ikväll åker jag nog ut till landet igen (hem). Har varit stadsbo i några dagar nu. Jag trivs superbra men behöver komma hem och hämta lite nya kläder och pussa på mami och papi.
Så är det när man längtar hem och saknar mami och papi. Dem är bäst, no protest! Haha ;) Okej, nu spårá det lite här... Som sagt, jag har ju bråttom.
Höres ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0