Freaky Friday ♥

Jag menar kanske egentligen, freaking friday. Menmen. Idag ser jag fram emot en riktigt mysig kväll med två små tofsor! Nora och Tove. Nora är fortfarande lyckligt omedveten om detta, men hon har ändå inget val. Jag ska ringa henne och snickisnacka lite men det får bli senare under dagen. ;)
Vi ska kanske baka ngt, eller så åker vi och köper färdigt. Mohaha. Idag börjar ju Idols slutaudition också, tror jag? Isåfall, wieee!! :D
Humhum. Innan fredagsmyset börjar har jag en inte lika stekig fredag att ta mig igenom. Först teknikprov, inget vi kan plugga till, vi ska typ göra egna program o skit (fattar ingenting). Sedan har vi en låång håltimma, på den hade jag tänkt plugga So men ickepicke, jag ska räkna röster (skolval igår) samt gå på kamratstödjarmöte. Efter den långa håltimman har vi matte (seegt) därefter två engelskalektioner i rad. Avslutningsvis en härlig So-lektion, och varje fredag har vi ett förhör. Jippie hula-bananas! Vilken toppen fredag, gash! Varför går vi inte i skolan på lördagar och fredagar också? :O
Ni får ha en underbar fredag kära vänner. Puss och kärlek. Höres when I get back from prison...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0