Fredag ♥

Godmorgon solstrålar!
En liten fråga bara, varför är jag fortfarande trött efter att jag sovit i 8 timmar. Kanske t.om. mer...! Förstår ni? Jag gick och la mig vid tio, läste till halv elva och sedan försökte jag sova. Duktigt va? :)
Men piggheten jag hoppats på har dock ännu inte dykt upp. Hmm. Det kommer kanske under dagen? Förhoppningsvis. Men till något annat. Egentligen skulle vi spelat match idag, borta, mot Vårgårda. Men den är inställd! JAAAAAAA! Inte så jätte pepp på att åka till Vårgårda och spendera hela min fredagskväll där. Så detta betyder att jag är ledig ikväll. Eller jag var, nu ska jag och Maddisen ha myskväll.♥ Först ska vi kika på herrarnas fotbollsmatch. Därefter ska vi glida hem till moí och mysa. :)
Imorgon väntar göteborgs stad och shopping! :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0