Frosty 30/9-2010 ♥

Se där! Frosten är här idag igen. Brrr, då får jag väl ta fram långkalsipperna snart. ;) Haha nja vi ska väl inte gå till överdrift, men om det blir lika kallt som förra året. Då kommer jag inte ha något val. Det är så underbart att inte frysa om låren, jag älskar långkalsonger. Men det som är jobbigt är att få plats med dem under tighta byxor. Men det är ett senare problem. Eller vad säger ni? ;)
Idag tänkte jag ha med mig kameran, så när jag kommer hem (vilket är ngn gång vid sju) laddar jag upp lite bilder från Cafét! Sounds great huh? ;) Annars finns det inte så mycket att säga. Jag är lite pömsig idag hade svårt att sova igår med. Va fanken ärehär? Det brukar kanske ta 20-30 min för mig att somna men de senaste dygnen har jag legat i timmar och försökt. Och jag kan försäkra er om att det inte är för att jag inte är trött. Jag ligger där som en död fisk och jag känner såklart lite borta, men det är inte så att jag faller i sömn. Iallafall inte på en lång tid. Hmm, någon som är ett tips? Going crazy snart.
Puss puss!
Haha, när jag och mina flickor powernapade i Varberg i somras...Det var gööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0