Fullsmockat ♥

Jajamen! Kom hem för cirkus en halvtimma sen. Då drack jag en kopp te och käkade some nuts. Nu ska jag bara ska jag stenplugga fysik. Hela denna dagen kommer rulla ganska fort. Jag har massa saker som ska bockas av, no time left.
  • Först, plugga fysik (prov imorgon omg).
  • Promenad och samtidigt dela ut lappar ang loppmarknad
  • Plugga so
  • Äta ngt litet
  • Träna
  • Duscha och fixa naglarna
  • Äta och plugga
Härligt, kanske lika bra att börja med en gång? Såhär kommer alla dagar denna veckan se ut för min del. Fy helvete.
Längtar inte alls tillbaka till sommaren, frihet och inga bekymmer så långt ögat nådde. Åh, tänk om det gick att spola bakåt i tiden. Exempel när jag och finaste tjejerna tillbringade en helg i Varberg.



smaskens!

Nej, jag längtar inte tillbaka. Inte alls...

Kommentarer
Postat av: Armanirene

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-01-31 @ 08:43:10
URL: http://armanirene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0