Härligt ♥

U N D E R B A R T med vinst. Det var en riktig slitmatch, fyfan. Men vi vann. Det var en extra go vinst eftersom det var därby plus att dem ligger tvåa i serien. (Vi ligger trea) Så sjukt skönt att trycka till ett lag som vi förlorat mot. På bortaplan dessutom. G Ö T T!
Efter 90 minuter oavbrutet (förutom i halvlek) spring och slit är min kropp nu i upplösning. Haha. Orkar knappt resa mig upp. Men ingen vila, först ska jag följa min syster ner till buss-stationen, sedan är det soffan och en bra bok som gäller! Imorgon är det dags för ytterligare en härlig vecka i skolan. Men jag ser fram emot två veckors prao. Det är inte så långt kvar, v: 39-40.
Puss och kram!
Visst är vi vackra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0