Måndag ♥

Den här veckan kommer att bli en lång M A R D R Ö M. Förlåt för att jag börjar så negativt, istället för att bubbla av positivitet. Usch och fy. Jag vet helt ärligt inte hur detta ska gå till. Allt är så stressigt. Och jag har en enda tjock klump i magen inför den jävla loppisen också, som bara växer. Men jag har ju släppt det nu, eller hur? ;)
Idag händer inte så mycket. Först ska jag en snabbis till skolan, vid tio ska pappa hämta mig och så ska vi åka till läkaren. Därefter ska jag tillbaka till skolan. Jippie. Ikväll har jag som tur är ingen träning så då har jag några timmars plugg att se fram emot. Skönt att beta av lite. Igår hjälpte pappa mig med svenskan så att jag kan skriva rent den idag. Skönt att jag kan släppa den i allafalll. En sak i taget.
Titta på dessa underbaringar. Min systers pojkvän och Agnes. Söta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0