Måndag ♥

Hejsansvejsan!
Idag var det som jag sa igår ganska tungt att vakna upp och inse att vi fortfarande har en borglig regering och att sverigedemokraterna är inne i riksdagen. Men jag ska försöka att inte sörja för mycket, fast igår gick jag med i gruppen "vi som kommer bära svart om sverigedemokraterna kommer in i riksdagen". Så idag är jag all in black. :) Idag har vi studiedag, otroligt gött. Det ska däremot firas med en dag på stan med fina Helena!
Har lite bråttom (ovanligt hhu?), men ha det så bra finisar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Axelselina

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-03-30 @ 09:38:31
URL: http://axelselina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0