Måndag - Mission - Fail

Hej gullungar. Usel, eller snare ingen bloggning igår. Men så kan det bli ibland, inte min mening. Dagen flög, bokstavligt talat förbi. Vi spelade sista seriemachen för säsongen igår. Nu är det dags för inomhussäsong. Och jag måste säga att det är underbart. Nu kommer jag ha lediga helger och inte behöva planera allt utifrån fotbollen. Skönt! Direkt efter matchen, som vi vann, sprang jag till sex bussen och åkte in till stan. Min prao börjar idag och fortsätta två veckor framöver. Kuligt! Och eftersom min syster bor i stan skulle jag sova över hos henne så att jag slapp gå upp så tidigt imorse. Allt gick kanoners men när jag satt på spårvagnen ut till högsbo fick jag reda på att Cafét jag ska praoa på inte har öppet på måndagar. Haha fail eller vad? Så, nu har jag alltså åkt in till stan och sovit hos syrran helt i onödan. Men skit samma. Det spelar egentligen ingen roll, det vart ju mysigt ändå! Och om ni undrar vart jag ska praoa, det är på ett Café som ligger på andra långgatan som är helt underbart mysigt! Och lyssna på namnet: Two little birds. Åh, vill man inte springa dit på en gång haha! Det bästa är att nästan allt är ekologiskt och hembakat. :)
Men vad säger ni, fail eller vad?


För tillfället är jag i min systers och hennes pojkvänns lägenhet. Har käkat frukost, läst bloggar och lyssnar på MTV i bakgrunden. Men tänkte snart börja röra på mig. Först på tur: en välbehövlig dusch. Därefter tänkte jag vara snälla lillasystern och ta disken som tack för att jag fick vara inneboende en natti. ;) Uppdaterar kanske med ett litet meddelande innan jag drar mig ner mot centrum. Puss på er alla hoppas ni får en underbar start på veckan!

Haha, jag är inne på deras, eller johans dator nu. Och titta dessa old pics som jag hittat! Omg jag dör.




Ohlalalalipstick


Kommentarer
Postat av: Martina

Låter skitmysigt ju! :D

2010-09-27 @ 21:33:25
URL: http://martinastahls.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0