Not in a good mood ♥

Jag är så inte på humör. Mitt huvud skriker inombords och jag är allmänt trött på saker och ting här i världen. Bajs på detta säger jag. Jag pallade faktiskt inte att vara kvar i skolan så jag sjukanmälde mig och skippade de två sista lektionerna. Missade ändå inget viktigt, det vi hade kvar var matte och biologi. Och matten ligger jag bra till i, tog med mig boken hem och tänkte kanske räkna några uppgifter sen. Vi har sexualkunskap i biologin för tillfället vilket är kul men vår ordinarie lärare var sjuk så jag kände att det inte var värt att stanna -.-
När jag kom hem hade jag först tänkt att slänga på mig mysiskläder och läsa en bok. Men jag måste skriva rent en engelskauppgift först. Sedan kan jag slappa utan att behöva tänka på plugg. Ikväll är det som vanligt, träning.
Puss så länge!♥
Som sagt, väldigt trött. Sista bilden är på dagens tischa. ;)

Kommentarer
Postat av: madde

Jag älskar dig min finaste! ♥

2010-09-02 @ 16:05:14
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0