Nya tag ♥

Gårdagen var inte okej alltså. Haha. Jag hade tänkt skriva när jag kom hem, hade till och med börjat skriva på ett inlägg. Men det blev så sjukt stressigt. Tove och jag höll nämligen i en kräftskiva, för våra familjer. När vi väl kom hem från matchen, som spelades i Trollhättan, och som också blev väldigt försenad pga skador m.m. Så det blev väldigt bråttom men att börja laga käk åså. Men vi vann matchen tillslut (6-4) och vår kräfskiva blev jättelyckad! :D

Idag känner jag mig inte superpigg. Min förskylning är värre och av ngn anledning är jag jättestel i nacken och axlarna.Men det stoppar inte starke Signe förstår, hehe. Jag och Tove ska åka en sväng till stan och se hur utbudet är. Tove vill tydligen köpa en ny garderob? (innehållet alltså) Och jag är lite sugen på ngt fint smycke, eller kanske ett par dojjor? Vi får se vad som får följa med hem... ;)

Tänk när man kunde sitta vid vattnet och njuta av solens värme. Det känns som evigheter sedan. Längtar tillbaka. Just nu är himlen bara grå och trist... I need some D-vitamin. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0