One step ♥

Hejochhå. När jag kom hem från skolan kände jag mig som ett vrak, vet ni vad jag gjorde. Tog bort allt smink. Vilket ioförsig inte är så mycket., ögonbrynspenna, mascara och solpuder. Idag hade jag även lite eyeliner. Sedan kändes det mycket bättre. Skönt.
Nu har jag klickat runt på lite bloggar åså men tänkte sätta igång med plugget snart. Så har jag det gjort. Måste hinna med en promenad plus att Tove ville titta på Halv åtta hos mig med mig. ;) Och för att hinna det ska jag nu ta tummen ur röva och skriva rent svenskan, läsa igenom fysiken och so:n. Pang!
(btw, är det konstigt att gå runt/sitta helt i sin ensamhet med ett par 15cm klackar på sig, bara för att dem inte ska känna sig bortglömda?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0