Ouutch ♥

Blablabla. Jag är sjukt trött. Verkligen megabajatrött. Jag har tur, det finns ett botemedel i närheten. Min säng. Ohh va gött det ska bli att krypa ner och nana. Men först ska jag slänga fram kläder till imorgon, ett hett tips till er tidsoptimister som får panik på morgonenkvisten då ni inte hittar något att ha på er! När man är stressad och trött sitter aldrig något snyggt. Bättre att lägga fram något i lugn och ro dagen innan. (inte för att jag brukar slippa att stressa på morgonen ändå, men tänkt vilken kris som inträffat om jag inte hade lagt fram kläder?)
Har inget mer på hjärtat nu. Men om ni har en liten tanke elr åsikt så vet ni vart kommentarfältet finns! Alltid lika kul! ;)
Puss och glitterkärlek!
Denna kjolen från Monki har varit lite bortglömd kanske dags att få komma ut i friska luften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0