Räddande ängel ♥

Haha. Jag uppdaterade min facebook-status precis genom att skriva "SNOPPVÄDER", vet ni vad som hände precis när jag tryckte på publicera? Regnet slutade tvärare än tvärt. På bara några sekunder slutade det regna helt och hållet. Nu smattrar det inte längre utan det är helt tyst. Vilken tajming va?
Hoppas att regnet inte kommer tillbaka på ett tag nu, är så trött på detta trista väder. Usch och blä.
Nu till något annat, först tänkte jag säga att det är så sjukt jävla underbart med helg. Och för det andra är det ännu mer underbart att vi är lediga på måndag vilket betyder att vi har lååååånghelg! :D Så lycklig att jag kan börja gråta, typ. Nej, men denna veckan har varit helt katastrof. Den värsta i hela mitt liv, påt ungefär... Förstår faktiskt inte hur jag överlevt. Är väl starkare än man tror antar jag.
Som sagt, idag ska jag bara slappa, ta det lugnt och inte göra ngt vettigt. Som att typ plugga... Utan jag ska bara mysipysa med Nora och Tove. Det behövs verkligen en sånn här kväll känner jag! Antagligen så kommer jag slockna klockan tio. Men vad gör det. Bara jag hinner proppa i mig massa godsaker innan dess så är jag lugn. ;) jag är sugen på att baka ngt. Men vad? Kanske en kladdis, det känns bara så tråkigt. Jag vill baka ngt roligt! ;)
Vi får se va det blir avt. Puss och kram långbanan!
Me and sweetypie Norisen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0