Tisdag 21/9 ♥

Jag känner redan att denna veckan kommer bli tung. Därför var det väldigt skönt att vi var lediga igår så att veckan iallafall blir lite kortare. Det som tynger mig mest är loppisen som äger rum på lördag. Men när den är över kommer en STOR sten lätta från mitt hjärta, det ska ni veta. Just ni skiter jag faktiskt ifall vi bara får in typ 200 kr. Jag orkar inte mer. Det blir som det blir, så känner jag. Det sämsta som kan hända vore ju att vi knappt får in några pengar alls, och egentligen. Hur stor katastrof vore det? En lite fis i rymden? Det som isåfall skulle hända är ju att vi får åka med sjukt mycket saker till tippen. Men vi har ju ändå inte gått minus. :)
Idag ska jag, skönt nog, inte ens gå en vanlig skoldag. Jag är med i elevrådet (förvånande?) och vi ska på något som heter Ungdomsforum, där träffar man andra elevråd i kommunen och får prata med politiker m.m. Men som vanligt är jag i tidsnöd.
Vi hörs pussgurkor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0