Tisdag 7/9-2010 ♥

Usch, bajs och prutt. Jag mår inte bra, min lilla förkylning som legat och puttrat några dagar har nu blommat ut -.-
Kanske vore det bäst ifall jag stannade hemma idag. Men vi har aktivitetsdag och min grupp börjar kl10.00! :D  Och alla slutar kl13.00. Plus att vi inte kommer ha några vanliga lektioner. Därför känns det som om jag lika gärna kan pallra mig ner till skolan och stå ut i några timmar. Fast jag pallar nog inte att gå/cykla idag. Min kropp är helt utsliten efter de senaste dagarna/ veckorna. :P Att ha tre matcher i veckan + träningar tär på kroppen kan jag lova. Det blir moppen, även om jag känner mig som en latmask. Även om jag är en latmask.  -.-
HAHA, såhär känner jag mig just nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0