Tooooooooorsdag ♥

Halluhallu!
Allt bra? Har ni sovit goott? Det får vi iallafall hoppas. :) Jag har sovit som en stock all night long faktiskt. Vilket känns WONDERFUL! Idag kommer det att vara fullt kör hela dagen. Efter skolan så måste jag sticka hem och börja "tvätta" eller mer damma vissa saker som vi fått in till loppisen. Det ska ju inte vara massa damm och spindelnät på sakerna. Haha, fyfan. Jag ser dock inte fram emot den uppgiften. Känns väääldigt segt, när jag är helt själv också. Vi hämtar ju saker för hela klassen, så det finns hyfsat mycket saker...
Jappjapp så kan det vara, efter att jag tvättat och dammat som en gnu är det iallafall träningsdax! Men den börjar inte förrän 19.00, vilket är bra så att jag har några timmar på mig. ;)
Ha en fin dag hörni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0