Torsdag ♥

God morgon småfisar!
Hör här, igår gick jag och la mig klockan HALV TIO! Det är en sensation, helt otroligt, det händer liksom inte. Men det gjorde det iallafall... Vill ni höra resultatet. Mina förhoppningar var att jag skulle sova som en stock till klockan ringde men klockan 04.45 vaknade jag helt klar i bollen. Lyckat. Det var helt kokhett under täcket och jag vågar inte sova utan. (läskigt jue?!?!) Därefter låg jag och våndades, haha, i över en timma, tillslut somnade jag in i en orolig sömn. Min drömnatt blev en mardrömsnatt. Fast som tur är känner jag mig hyfsat pigg ändå. Har ju ändå sovit i lite mer ä åtta timmar! :D

Btw, nu när jag äntligen fått mitt bankkort tillbaka kan jag ju shoppa igen!! :D Nu är jag sjukt sugen en poncho/stor sjal. Titta in den på bilden nedan. Hur snyggggg????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0