Torsdag ♥

Morsning korsning!
ÄR det verkligen torsdag idag? Det var ju måndag alldeles nyss... Alla dagar bara flyger iväg. Allt, i övrigt, går så himla snabbt. Men att det är fredag imorgon är ju bara skönt. Alltid lika underbart med helg! Nästa vecka däremot, inget jag ser fram emot alltså. Vad jag vet än så länge har vi två prov (fysik & historia) och en ganska stor skrivinlämning. Och som alltid tillkommer även spanskaglosor plus att det säkert kommer bli fler läxor under veckans gång. Ajuste, nästa vecka är det ju val. Vår skola är med i ngt som heter Skolval 2010. Av ngn andledning är jag arrangör. HUr gick detta till? Tar alltid på mig för mycket ansvar hela tiden. Bajs på mig själv. Men det blir kul, det tror jag verkligen!
Pusspusssnussslusss!
Haha checka in denna bilden. Give it a laught! ;)
Madde tussen fick bara vara med halva sitt vackra ansikte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0