A different dimension.

Skön men seg dag i skolan. Det nationella provet gick bra. Eller jag vet inte hur det gick men det känns okej iallafall. Utöver det nationella provet hade vi bara två lektioner idag, därför är jag hemma tidigare än vanligt och hinner sova en stund innan träningen! Yey! Inte för att jag är så jättepepp på att träna men jag måste. Bara att göra det. Inget att diskutera.
'
Måste även skriva på temaarbetet. Har inte lust att ägna varenda minut av helgen till att plugga. Det kan jag för det första inte heller eftersom jag har andra planer, mohaha. Frågan som hela tiden snurrar i min skalle är dock hur fan jag kommer hinna blir klar med mitt arbete till nästa vecka?!?! I'm gonna die. Typ.
'
Pussss!
fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0