April 15, 2011

Det är loooooooooooooooov! JIHAAAAAAAAAAAAAAA! Det är helt otroligt, overkligt och helt jävla fantastiskt! Som jag har längtat, trånat efter att det äntligen ska bli lov! Det har varit helt insane i några veckor nu och jag har nog aldrig varit så nära på att ge upp och skita i allt som under de senaste veckorna. Har aldrig trott att jag någonsin skulle kunna vara så skoltrött som jag är nu. Men kära vänner. Det är fucking lov nu och livet kan börja, iallafall för en vecka... Och det är bara att ta vara på tiden och njuta!
'
Ikväll ska jag först in till stan och hem till några vänner med familjen. Sen sover jag nog i stan hos Agnes. Imorgon ska jag först gå på stan med Tove och på kvällen ska jag möta upp Hedvig. Vi får se vad vi hittar på för bus! :)
Ingen är fan lyckligare än jag just nu!! LOV! Nu löser sig allt. Livet, vänner, rummet och mig själv, det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0