BYE!

Holahola! Är bara hemma en snabbis innan jag sticker iväg till bussen. Måste ladda på mitt fritidskort också...
'
Åh, det ska bli så himla mysigt att träffa alla ikväll!! Hinner dock inte baka något att ta med mig. Det får bli någon mörk och ljus chokladkaka, kanske lite digestivekex också? De andra har säkert tagit med sig lite sötare saker så det är kanske gott med något som bryter lite...
'
Ajuste. Vi har ju haft nationellt prov i engelska idag. Jag har bara ett ord att säga angående det, fyfan. Det gick sååå kasst. Känner mig som en liten lus så dåligt gick det. Hoppas min lärare tappar bort mitt prov eller glömmer av att rätta det elr något haha. ;)
'
Oj. Nu sprang klockan sin väg hoho. Måste rusa!! Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0