Dagen in words.

Hejhej!
Det finns inget sluuuuuuuuuuuuuuut på all skit som ska rensas. Hela mitt liv ligger i kassar och lådor just nu men det mesta ska ju slängas... Ni förstår vad det betyder? Jo, att jag måste sitta och rensa varenda jväla pryl. Fyfan. VARFÖR har mamma och pappa låtit mig köpa så mycket onödiga småprylar. Och varför har jag sparat dem i små opraktiska lådor med änglar på? Aggressionsproblem!!!
'
För tillfället är mitt rum kaos. Men vi har städat och flyttat in den tillfälliga soffan. Garderoberna får stå kvar så länge. Imorgon ska vi även montera sängen. Skruvarna är nämligen borta så pappa får köpa nya imorgon...
'
Jag fattar inte vad som händer. Jag måste skriva klart mitt arbete (nej, inte klar ännu) men jag vill bara bli klar med utrensningen av alla saker. Åh, i-landsproblem.
'
Ajuste. Lovade ju att visa gårdagens shopping också. Kanske jag inte hinner nu när jag tänker efter. Men isåfall blir det senast imorgon. Dålig jag känner mig nu men tiden har bara runnit iväg.
'
Nu ska jag ta vara och få ut så mycket av den resterande helgen som möjligt. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
Så här ser det ut just nu. Ni förstår varför jag har ångest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0