Detox dag 3

Dagens frukost: hallonsmoothie, näve nötter och grönt te.

God morgon! Börjar tredje dagen av min detox med en sjukt god smoothie (sojamjölk, sojayoghurt, hallon, linfrön och kanel) MmMm.
'
Det är onsdag och jag har inga speciella planer förutom den obligatoriska fotbollsträningen och att jag måste plugga. Jag tror också att jag, eftersom jag är med i Ungdomsforum, under skoltid ska åka iväg på något möte för att promota den kommunala skolan. När vet jag inte. Jag har inte fått så jätte mycket info som ni märker. Detta kommer gå kanoners! ;)
'
Så där. Nu vet jag och ni vad min dag kommer innehålla. Nu ska jag kila. Vore smart och glädjande för alla inblandade ifall jag hann ta på mig kläder innan jag går till skolan.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0