Förbannade smärta

Hejhej!
'
Herregud, tro det eller ej men jag överlevde matchen igår. Men det var fan med nöd och må jag säga! I slutet av första halvlek fick jag en boll på bröstkorgen men den måste kommit fel för jag fick så jävla ont. Kändes som om hela bröstkorgen gick i flisor. Sen gjorde det ont så fort jag rörde mig eller andades. Detta gjorde att jag fick andnöd. Jag ropade till tränaren att jag behövde byta, eftersom jag inte kunde andas. Men det gick tydligen inte fram eftersom jag efter femton minuter av panik och kippande efter andan fortfarande inte fått gå ut. ÅÅh, jag blev så jävla förbannad att jag tänkte nu går jag och skiter i den här jävla skiten. Om jag måste byta ska jag väl för fan få byta? Jag trodde helt seriöst att jag skulle svimma. Till råga på allt säger en person sen i halvlek att jag får skylla mig själv efter som jag var ute och drack dagen innan. Då blev jag om det nu gick ännu argare. Vad fan ger henne rätten att säga så? Den här personen har för det första ingen aning om jag drack eller inte dagen innan, och för det andra så var det fan inte det som gjorde att jag fick ont och behövde byta. Varför frågar man inte hur man mår eller något annat istället? Åh, blir så jävla trött på  sådan skit.
'
Vi vann iallafall med 1-0 och på vägen hem köpte jag och Agnes varsin godispåse som vi mumsade på sen framför tv:n. Pluggade även lite men pga min huvudvärk gick det sådär. Tar nya tag idag istället.
'
Och btw, vaknade idag med smärta i bröstkorgen. Pappa tror att det kan vara en liten spricka som kommer att självläka. Hur ska jag nu kunna träna och göra sit-ups?
'
Avslutningsvis: Hej ny vecka och om några dagar är det looooooooooooooooov! Det är bara att hålla ut!
Hello nyvakna pyjamas-Signe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0