HEMMMAAAA!! (varning - lång inlägg)

Älskar känslan att komma hem när man varit borta ett tag. Bara släppa allt och ta det lugnt. Jag hade det dock sjukt trevligt igår med finfina tjejer. Det bästa på hela kvällen var nog när vi dukade fram kex, ost, choklad och annat gott och pratade om allt mellan himmel och jord. Imorse gick jag upp och gjorde amerikanska pannkakor till oss, de andra skar upp lite frukt, vispade grädde m.m. Sen gick vi ut och åt frukost i solen på Noras och Jessicas balkong. Underbart!
'
Sen tog jag, Anna och Antonia bussen över till fastlandet Göteborg. Vi skildes åt vid centralen och jag åkte vidare till Linné och mötte upp min syster och hennes pojkvän en snabbis innan jag strosade ner mot centrum igen. Målet var att hitta något fint att ha på mig ikväll. Jag gick in en snabbis på Weekday och Monki och jag kom inte ut tomhänt... Det finns ju hur mycket fint som helst i affärerna nu ju. Livsfarligt! Inte bra inte bra.
'
När jag väl kom hem, vilket var vid halv fyra, så trodde jag att jag skulle falla isär så trött jag var. Bör tillägga att jag fortfarande är trött. Men jag ska ha så jäkla kul ikväll ändå! Och vet ni vad jag möttes av när jag gick in i mitt rum som fick mig att få lite mer energi? Mitt garderobssystem är uppe!!! :D Sååå fint blir det!! Visar det och min lilla shopping senare... :)
'
Pusssss!
kan någon gissa vad som gömmer sig i påsen min...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0