Igår.

Jomen tja!
Hade en toppenkväll med massa trevliga människor igår! Men nu efter sisådär en fem timmars sömn ska jag åka iväg och spela match. Det känns lite halvt inte-okej.
'
Igår stressade jag som faan för att hinna med tåget till Mölnlycke, som sedan visade sig vara tio minuter försenat. Wtf!! Men jag kom tillslut ändå fram till Lovisa i hyfsat god tid. Hemma hos henne var även Paow och My, två väldigt fina tjejer!!
'
Hur som helst. När jag hade lastat av alla mina saker så åkte vi hem till Max, killen som hade festen. Till en början gick jag bara runt och hälsade på alla nya ansikten, haha. Och som alltid är det lite halv-stelt innan alla kommer loss... Vi var hos Max större delen av kvällen, men som avslutades hemma hos en Johans storasyster. Jag, Lovisa, Paow och My undrade hur fan vi kommit dit... Men jao, det blev som sagt en lyckad kväll!! :)
'
Tyvärr kvarstår faktumet att jag snart ska springa runt på en plan och jaga boll. Jag känner mig halvt obekväm med den tanken...
'
Pussss!
Lite härligt heta bilder från gårkvällen/natten. Den sista bilden får en att undra lite alltså...

LOVISA!

Ehm, ja. Ingen kommentar.

Lovisa in the tvättstuga.

Vad ska man annars göra när ens kompis kissar liksom?

HAHAHAH! Klockren bild. På väg hem till Johans syster blir Lovisa akut kissenödig. Hon hoppar in bland massa rhododendronbuskar och My kör "tummen upp". Ser ni de två surrogatögonen i bakgrunden. Det är Lovisa haha jag dör! Helt klart kvällen bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0