It's friday!!!

Go-morgon!! HUr bra är det inte att det är fredag?????? Älskaälskaälskaälska!!! Jag har hela helgen uppbokad, på gott och ont. Det är skönt att ägna tankarna på andra saker än skolan men samtidigt skulle jag kanske behövt en dag nu i helgen att plugga på. Det blir väl som vanligt söndagskvällen som får ta den smällen. Helgen kommer i alla fall bli sjukt bra, som alltid. Helger är så jävla bra. Hur det än blir och vad man än gör så är de fantastiska!!
'
Idag, eller snarare ikväll ska jag hem till Nora och Jessica på Öckerö. De har bjudit hem tjejgänget på mys och trevligheter. Det blir lite knytis tror jag. Kvällen kommer nog ägnas åt babbel, skratt, film och allmänt trevliga saker! Vi har ju inte setts allesammans på så länge! Därför kommer nog det bli en hel del tjatter för att vi ska komma ikapp vad vi missat, haha. Imorgon har Nora lovat amerikanska pannkakor till frukost. Låter inte helt fel enligt mig. Men tyvärr måste jag åka hem ganska så tidigt imorgon. Jag måste plocka lite i rummet och fixa lite andra saker. För sen på kvällen blire fest! Jag är för första gången på länge riktigt taggad inför att festa! Det är Lovisa som ska dra med mig hem till någon kompis. Haha, men det ska bli skitkul!
'
Något som inte kommer bli lika roligt är att jag ska spela match på söndag... Samling klockan tolv!!! Hur ska detta gå tänker jag? Men aja, det lööööser sajj!
'
Ha en superfredag bästysar!!
Noooorisen!! Sommarpicknick hemma.
Nora och Jessica! I somras när vi var i Varberg på tjejweekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0