Lördag ♥

Godmorgon! Har sviinbråttom men ska bara köra en snabb update här. Gårkvällen slutade väl inte riktigt som planerat. istället för att sova hos Agnes åkte jag hem till Madde som hade lite rajtidajtann. Blev otippat trevligt och strax efter klockan tre däckade jag och Madde i hennes säng. Gick upp vid halv tio och hade tänkt att börja städa. Då hade Madde, som gick upp lite tidigare, redan städat allt. Hon är så duktig hon. Nu har jag hemma en snabbis för att göra mig iordning inför en runda på stan. Vi ska ta tolvbussen.
'
Klarade mig bra från skador igår och somnade hel, förutom ett brännsår på låret av en fimp och blåmärken på nyckelbenen av mitt halsband. Det blev mycket dans och mitt halsband måste ha slagit mot nyckelbenen, därav blåmärkena.
'
Som sagt. Har lite bråttom här. Ikväll kommer Hedvig hit och vi får se vad som händer. Hörs då!!!
Pussssss!
Såhär hade jag velat se ut idag! Slappt och snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0