Monday, again.

Hello there! Idag är jag väldigt trött på grund av att jag satt uppe fram till midnatt och skrev klart religionarbetet. Men jag får lite skylla mig själv då jag inte planerat bättre och gjort klart det tidigare. Det är alldeles för lätt att skjuta upp på det tråkiga och istället ägna sig åt det man vill. Jag måste bli bättre på att prioritera.
'
Det är fortfarande disigt och äckligt väder. Fan vad vädret spelar en stor roll i hur man mår! Jag vill ju ha sol, värme och fågelkvitter!!
'
Idag är det ju måndag och jag har bestämt mig för att inte gå hem en enda gång den här veckan. Förra och förrförra veckan var jag ju förkyld så jag orkade helt enkelt inte vara i skolan så mycket. Gick hem fler gånger än jag någonsin gjort under hela min högstadietid tror jag haha! Men nu när jag är frisk ska det bli ändring på det gå-hem-beteendet! :)
'
Vi hörs laterskater. Köss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0