Nighty

Jag är bokstavligen talat död nu efter dagens fotbollsträning. Borde inte vara det eftersom den var ganska chill jämfört med hur det brukar vara när det är grussäsong. Sjukt hur mycket man tappar på bara två veckors uppehåll. Jag har ju varit sjuk de senaste så jag har inte tränat, bara promenerat... Men det gör inte så mycket för konditionen. När träningen var slut hade mina ben förvandlats till två stockar. Bara för att det var så länge sedan som jag hade träningsvärk hoppas jag nästan på att det kommer göra ont att sätta sig på toa och gå i trappor imorgon... ;)
'
Inatt sov jag alldeles för lite och det gav direkt resultat. Koncentrationssvårighet, kort stubin och trötthet. Därför blir det nattinatti senast halv elva idag. Senast.
'
Ni får sova så gott!!
Ska kanske fixa naglarna innan jag går och lägger mig...? Behövs ganska akut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0