No turning back. ♥

God morgon. En inte så överdrivet härlig tanke slog mig just -  Vi har nationellt prov i fysik idag (labben). Shit. Det var ju flera veckor sedan som jag skrev planeringen. jag kommer inte ens ihåg vad vi ska göra. Var det något med densitet??? Oh detta kommer gå finemangan! Jag får lita och hoppas på att min planering som jag gjort är tillräckligt utförlig för att jag ska fatta... ;)
'
Om en cirka en vecka ska examensarbetet vara klart och jag har inte skrivit mer än några rader. Så från och med nu måste jag skriva på det dag och natt... Men det kanske inte är så dumt ändå? Jag kan ibland tycka att det är kul att gräva ner mig i ett arbete. Att jobba fokuserat och effektivt med ett arbete under en tid och sedan lämna in ett arbete som jag lagt ner mycket energi på och som jag är nöjd med. Den känslan är så jävla värd.
'
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0