Rolling.

God morgon! Eller god förmiddag passar kanske bättre? Aja. Hur som helst. Ställde klockan på halv nio och sen dess har jag ätit frukost och pluggat. Jag har ett arbete i religion som ska in imorgon och jag började på det idag. That's how I roll! ;) Pappa får läsa igenom det ikväll så blir det bra.
'
Jag planerar även att hinna med så långt det går med mitt rum också. Erik gick precis ner för att måla det sista. sen får vi plocka ner sängen och garderoben tillsammans. Ska bara skriva klart mitt arbete i turbofart först. Inga konstigheter liksom...
'
Förresten har jag på den senaste tiden blivit jäkligt sugen på att klippa koooort. Håret har ju blivit lite sleetet sen jag klippte av det sist. Frågan är om jag vågar och om det blir bra...? Svårt.

Eller så toppar vi det bara och jobbar på längden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0