Set fire to the rain!

Tjenixen! Vilket otroligt seg dag det varit. Helt sinnes! Nära att jag gav upp på sista lektionen då vi har fysik. Det är sämst att ha det som sista lektion, jag kan ju bara tala för mig själv men jag orkar sällan få mycket nytta gjort på den sista lektionen. Fysik som är ett så krångligt ämne och som kräver att man orkar tänka och fundera är då kanske inte det bästa att lägga in som sista lektion.
'
Trots att skolan gått i slow motion är den tillslut över (för idag) och jag är hemma sen en stund tillbaka. Det jag hunnit göra sen jag kom hem är att klicka en dagens och göra maat. Jag beslöt mig för att testa en ny gröt, bovetegröt. Men kära vänner lyd mitt råd: Laga och ät inte bovetegröt. Det smakar skit och är konstigt i konsistensen. Lite smått misslyckat sådär... Men jag är iallafall mätt (positiva Signe är i farten).
'
Lägger upp dagens om en stund. Ni kan ju njuta av den här underbara låten som är mitt nya beroende så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0