Sometimes it last in love, but sometimes it hurts instead.

Godkväll! Jag och Hedvig fikade och babblade i flera timmar. Först på fröken Olsson, sen gick vi vidare till Cappuccino. Madde, Emma och Frida var också i stan så jag tog samma buss som dem hem medan Hedvig tog vagnen hem till sig, lyx. Hon bor ju bara tio minuter från centrum.
'
Bussen var väldigt snabb så jag var framme en halvtimma tidigare än tänkt. Den halvtimma spenderades på nagellacksavdelningen på Åhlens. Är väldigt sugen på ett oranget lack från O.P.I!!! SNYGGT! Men kunde inte bestämma mig för vilket... Det blir mitt nästa inköp.
'
Nu ska jag sova. Godnatt!
Det här får bli dagens låt. Så fin. Adele - Someone like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0