STRIKK - Plåtning...

Ja kära läsare! Kommer ni ihåg att jag gjorde en plåtning för ett tag sedan? Min första plåtning genom modellink. Den var för en affär (Strikk) som säljer stickade kläder, garn m.m. Nu är det dessvärre så att jag inte får lägga upp bilderna här pga olika ägande-lagar och sekretess-skit. Men om ni vill se några bilder, jag tror inte att alla har kommit upp ännu, så kan ni alltid gå in på Strikks hemsida och checka in bilderna där. Vad det gäller resultatet är jag väl medelnöjd. Men vafan. Det var första gången och jag gjorde mitt bästa! ;)
FETLÄNK TILL STRIKK.SE
'
För att se bilderna på mig kan ni antingen gå in på fliken "blogg" och se ett urval, eller så går ni in på design och klickar er fram... Hope you like. :)
En sjukt dålig mobilbild från plåtningsdagen. Bakom den vita pelaren ser ni något stort vitt? Det är bakgrunden till bilderna och det var även där som jag stod och posade haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0