System hit och system dit.

Godmorgon! Kan ni gissa vad jag gör såhär på morgonkvisten? Jag sitter och tittar på garderobssystem. Pappa ska antagligen köpa det idag. Just nu ligger mina kläder i en stooor hög på vardagsrumsgolvet. Inte så uppskattat av varken mamma eller pappa. Förstår inte vad de har emot det...? ;)
'
Jag vill inte ha en stor garderob-garderob, utan jag ville från början ha en klädstång och lite så. Men nu har jag och pappa tittat lite på olika lösningar och kommit fram till att den bästa lösningen är elfa-system. Vet ni? Då kommer jag att ha några hyllplan, några lådor och en eller två klädstänger. Perfekt!
'
Här är lite inspirationsbilder....
Vad tror ni? Blir det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0