TODAY!

Alluu! Om jag imorse skrev att jag skulle plugga idag glömmer vi det för det har jag absolut inte gjort. Istället joinade jag Emma in till stan. Hon köpte lite presenter.... Och jag köpte ett par bedårande skor. Har dock lite ångest, som alltid. De finns nämligen i både rött och brun mocka men jag köpte de röda. Nu vet jag inte om jag gjorde rätt val. Men det är tre veckors öppet köp så det ska nog lösa saj! ;)
'
Annars? ...längtar jag till helgen. Tror att den kommer bli awesome! Det är ju Valborg (fest) och det är inget Signe bangar! ;) Haha. Nejdå, det kommer nog bli en ganska lugn tillställning. Som det ser ut just nu ska jag, Emma, Frida hem till Emmas boytoy och laga middag tillsammans. Sen får vi se vart vi drar vidare. Kanske blir så trevligt att vi stannar hemma? Kvällen är öppen får alla förslag vilket känns bra.
'
Visar skorna imorgon. Måste skriva klart min uppsats innan jag däckar här haha. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0