Tuesday!

Hallelåja! Sovit gott? Det har jag, men tror ni att jag var klok nog att gå och lägga mig halv elva som jag sa att jag skulle? Nope. Jag somnade någon gång framåt halv tolv. De timmar jag ändå sov var dock väldigt bra, jag har sovit som en stock natten igenom! :)
'
Just nu är vädret grått och trist men jag hoppas att det spricker upp under dagen. Igår blev det ju faktiskt riktigt fint på eftermidagen/kvällen. Direkt efter skolan åker jag in till stan för att möta upp a friend of mine. Vi ska ta en fika och prata om livet haha! Det vill säga tunga saker. Kanske att jag även hittar något fint att ta med mig hem.... ;)
'
Fram tills vi hös igen önskar jag er en härlig tisdag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0