Upp och hoppa!

Det är tisdag och jag har studiedag. FREAKING AWESOME! Jag har by the way sovit 11 timmar inatt. Jag vet, it's crazy bananas men nu har jag antagligen tagit igen all förlorad sömn detta året och det är väl bra antar jag... ;)
'
Och det har även kommit upp fler bilder från plåtningen på Strikk.se! Så jäkla tråkigt att jag inte får lägga upp några bilder. Ifall ni vill se de så måste ni alltså gå in på strikks hemsida. Jag måste dock säga att alla bilder inte är super. De är inte så inzomade vilket gör att min ansikte ser lite konstigt ut haha. Mycket bättre när det är lite inzoomning på det hela haha.
'
Idag är det trist och tråkigt ute, men det är kanske bara bra. Jag ska ju försöka göra så mycket som det går på mitt arbete idag och ifall det hade varit fint väder skulle jag fått ångest över att jag bara satt inne och mögla. Fast det är också tråkigt att bara sitta helt ensam hemma hela dagen när det är studiedag.
'
Jag vet inte riktigt vad som händer i livet just nu. Allt känns lite weird faktiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0