SATURDAY!

God morgon fina ni!!
Ja. Vad ska jag säga om igår? Det första vi fick veta när vi kom till stadsteatern var att det tydligen var åldersgräns. Detta hade ingen av de som arrangerat festen vetat om och ingen hade sagt det till dem. Pappa gjorde väl det han kunde men saken var att ifall det skulle komma en kontrollant och be om leg hade foajébarens alkoholtillstånd rykt, vilket man kanske inte vågar riskera. Just då blev jag så jävla piss och ville bara gå hem. Men pappa övertalade mig om att stanna kvar. Det finns nämligen en liten "balkong" ovanför scenen och dansgolvet. Så där jag stod jag och Nora ett tag innan Erik, Dennis, Moa, Tove och Ebba joinade oss. Lite senare på kvällen kom det tydligen en security-vakt men sen när han gått smög vi faktiskt ner och beblandade oss med de andra samt bekantade oss med dansgolvet... Lite småbusigt men vafan. Så det som såg ut att bli en katastrof blev tillslut en lyckad kväll ändå. Jag sov hos Agnes inatt och vi ramlade väl i säng strax efter tre.
'
Om cirkus en timma ska jag möta upp Lovisa för en fika och shoppingtur. Kvällens planer är fortfarande oklara men det löser saj! :)
'
Puss på er och att det är lördag!!
Bild på mig och fina papi när familjen var på restaurang för en tid sedan... Hittade den här på Agnes dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0