Kickstart!

God morgon!!! Sovit gott? Det har jag men oturligt nog är jag fortfarande seg. Idag är det måndag, sista dagen av lovet. Imorgon börjar skolan igen, back to hell. Jag börjar dock nya livet redan idag. De senaste veckorna, till och med månaderna har min kost gott käpprakt åt helvete. Detta måste få en vändning och det är dags nu. Fyfan. Det funkar inte att äta massa skit flera dagar i veckan. Mitt humör är åt helvete och jag orkar ingenting. Och om jag ska vara ärlig har jag gått upp i vikt och det är absolut ingenting som jag vill göra. Så nu börjar nya livet. Det kickstartas med en två veckors detox. Men först, vet ni vad en detox är? Detoxkuren handlar om att rensa utoch städa bort alla gifter som hela tiden samlas i kroppen. De flesta brukar gå ner i vikt under kurens gång. Detox är sannolikt den mest effektiva metoden som finns för att maximera kroppens rening, öka näringsupptaget i tarmen och bli piggare, friskare och starkare. Detox handlar inte bara om mat utan det gäller att tänka på sin övriga livsstil. Mycket vegetariskt, ekologiskt, massor vatten och sömn.
'
Ja, nu vet ni vad jag kommer ha för mig de närmaste två veckorna. Det är kanske någon som vill hänga på? Hur som helst kommer jag att skriva om detoxen åså. Berätta hur det går och vad jag äter m.m.
'
Exempel Dagens frukost: Varje dag startas med ett glas vatten med pressad citron i. Idag bestod den övriga frukosten av smoothie (sojamjölk, sojayoghurt, linfrön och blandade bär), en kopp grönt te och en näve blandade nötter.
'
Måste också säga att det har kommit upp nya bilder från plåtningen för strikks. LÄNK till strikk.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0