Nevermind...

Hej och hå! Temaarbetet går lååångsamt framåt. Det går knaggligt och för varje ord jag skriver känns det tyngre. Jobbigt huh? ;) Inte alltid lätt här i livet. Men samtidigt känns det för första gången sedan vi fick den här uppgiften att jag kommer att klara det. Och det är ju något positivt haha! :)
'
Hur som helst så ska jag berätta en kul grej. Kul och kul, jag tycker det är kul eftersom det har med mitt rum att göra. Just nu sätter pappa upp mitt garderobssystem. Jag tror att det kommer bli kanoooonnerrss! Ser nästan fram emot att vika in alla kläder haha! :)
'
So long finingar. Tror detta är det sista ni får höra från mig idag. Men jag är tillbaka som vanligt imorgon. You won't get rid of me! Mihahaha! ;)
'
kösss på rumpestumpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0