Aug 6, 2011

Tog en sväng om i Göteborg igår med Madde. Hon hade cravings efter sushi så vi åkte in och lunchade. Vädret var tyvärr inte på vår sida men det gjorde inte så mycket. Jag köpte en jätte fin "sak", jag säger sak då jag inte vet vad jag ska kalla den, på Åhlens men jag har inte fotat den ännu så ni får se den vid ett annat tillfälle!
'
Redan för några dagar sedan anade jag en förkylning bakom krönet och först igår kom den fram från sitt gömställe. Därav blir det ingen träningsmatch för mig idag men lagfesten efter är däremot inget jag bangar haha! Det kommer jag få ta smällen för imorgon. Fast jag har också hört att man ska leva som om det inte fanns någon morgondag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0