Far from home

Hej där. Kommer inte skriva ett långt inlägg om varför jag varit så frånvarande de senaste veckorna utan rätt och slätt: Jag har haft sommarlov och det har även bloggen haft. Jag har nu gått cirkus en vecka i gymnasiet och än så länge verkar allt nemas problemas! Första dagen var så klart lite extra pirripirri men klassen blir mer och mer avslappnad för varje dag som går tycker jag. :) De jag hänger med mest heter Alexia och Cenila (uttalas Cenilla). Två underbara tjejer! De andra i klassen verkar också jättesnälla och gulliga. Tyvärr är det dock fyra killar i en klass på trettiotvå... Haha. De kan ju välja o vraka iallafall! ;)
'
Det jag ville säga med detta inlägget är jag att jag är tillbaka på banan igen och från och med nu kommer uppdateringen vara like the old days.
'
Lots of love!

Kommentarer
Postat av: classmate

Kram på dig snygging! du är underbar!

2011-08-28 @ 21:14:22
Postat av: alexia

alexia här förresten, glömde säga det! haha

2011-08-28 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0