Riverside

Hepphepp! Upp och hoppa lilla loppa ät din soppa gjord på toppa.. Ehm.. ja vi sätter punkt där.
'
Idag börjar jag halv tolv - VÄÄÄÄRRRTTT. Idag har jag bara en lektion - INTE VÄÄÄÄÄRRRTT! Men det ska nog löse sig te det bäste ändå tror jag. Någon som vill ta en fika? Haha. En fråga till: Är det bara jag som inte finner den minsta lila tjusning med det här vädret? Eller okej, en lite tjusning har det och det är att man har en anledning att vara inne och slappa utan att få dåligt samvete. Det är även mysigare att åka buss, bil, tåg m.m när det regnar.
Avslutar med en glad och upplyftande låt så här på morgonkvisten, dock väldigt fin. (om ni redan vaknat på fel sida, lyssna inte) Riverside - Agnes Obel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0