Back on track

Oj va hände här? Fyra dagars frånvaro?? Inte okej. Vad har jag haft för mig? Jag har hängt lite här och där, en dag vid havet, någon dag hemma, några dagar i Falkenberg... Igår var jag, Agnes, Erik, Signe, Sofia, Thomas och Madde här hemma och bakade pizza och drack vin haha. Idag har jag bara degat, jag och Signe har varit ute på två promenader och thats it typ. Vi har även bakat pizza (igen). Asså helt seriöst så har jag gjort hemgjord pizza fem av sju dagar i veckan det senaste. My god! Men så jäklans gott! :)
'
Det som händer nu är att jag, Emma och Madde sitter på min altan och hänger! De andra har gått och lagt sig. Imorgon ska jag och Emma shoppa lite. Det kliar i Signes shoppingfingrar!! ;D Inte bra... Men vafan, det var faktiskt länge sedan jag verkligen shoppade.
'
Från och med nu ska jag bli bättre på uppdateringar, men samtidigt måste man njuta fullt ut av sommarlovet och inte ödsla massa tid på datorn.
'
Puss och godnatt!
(Här kommer lite bilder från Saltis med Em och Mad :)
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0