Dagarna

God förmiddag på er! Här är himlen blå och solen skiner, men jag sitter i skuggan av någon konstig anledning och därför behöver jag ändå ha en filt virad runt mig. Helt puckat när jag tänker efter. Det får snart bli ett byte till solsidan faktiskt!
'
Vad har hänt sedan hördes av senast? Det där lovorden om bättre uppdatering gick käpprakt åt helvete haha. I måndags var jag i stan med Emma och gick i lite affärer. Emma köpte en locktång och jag hittade lite saker jag med. Bland annat ett par byxor (senapsgula - superfina), en blus, mascara och eyeliner. Väl hemma var det bara att hoppa i träningskläderna och åka upp till fotbollsplanen. Senare på kvällen bjöd jag hem lite folk, det passade bra då jag hade hela huset för mig själv! Mådde av någin mysko orsak ap-dåligt igår. Jag hade inte druckit mer än vanligt och så där dåligt brukar jag inte må dagen efter...
'
Men vad gjorde jag mer än att må allmänt kass igår haha? Jag hade faktiskt en riktigt trevligt dag ändå! När jag, Emma och Madde väl röjt undan gick vi ner till pizzan, jag beställde en margarita och mådde illa, därefter vinkade jag tjejerna adjöken och hoppade på tåget in till stan för att träffa Signe. Ja, hon heter också Signe. Det är min brorsas flickvän och det är ett väldigt roligt sammanträffande att vi heter likadant. Eriks flickvän heter Signe, likadant som jag, Agnes pojkvän heter Johan, samma som pappa! Jag har alltså två val gällande partner, antingen en som heter Erik eller en tjej som heter Annika... To be continue! ;)
'
Jag och Signe2 gick en runda på stan innan vi drog oss hem till Eriks crib. Där bjöds det på hemmagjord falafel och trevliga människor. Jag tog halv elva bussen hem och sov hemma hos Emma. :)
'
Idag ska jag inte göra mer än att slappa, läsa bok, promenera, träna och titta på film! Sounds good...
'
Here comes lite bilder från de senaste dagarna! Visar gårdagens outfit + vad jag köpte häromdagen lite senare! Pusssar!
Den här bilden beskriver hur jag under kvällen trodde att jag skulle må dagen därpå
Den här bilden visar att jag inte såg med klara ögon.
Emma-klämma-slämma hahahahahhahah. Nej förlåt hjärtat, finaste Emma at the pizzeria!
Maddy!
Tågstation halv tolv inatt. Spöklikt och dimmigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0